Pedales de Lava

Recull de les rutes per etapes completades

Pedales de Lava

EntradaAutor: nozone » 06 jul. 2009, 08:56

No trobo l'altre tema on es feia una petita referencia a la pedales de lava aixi que n'obro un de nou :lol: :lol:

Vaig demanar un pressupost una mica informal per la setmana del 7-13 de desembre per fer-la en la modalitat recomanada de 5 etapes i 6 nits i surt per uns 575€ per barba tot inclos (menys el transport de material entre etapes) i els acompanyants 535€.

Amb aquest preu anima ehhh :mrgreen:
Jordi J.
nozone

Entrades: 256
Membre des de: 20 abr. 2009, 22:16
Ubicació: Alguaire

Re: Pedales de Lava

EntradaAutor: Gerard » 09 jul. 2009, 22:13

M'agrada!!!!! lo que jo ja tinc el tope de vacances aquest any :cry: :cry: :cry: , jo si algu s'apunta hauria de ser el primer trimestre de l'any vient... ufff, ho sé ho sé! :?

nozone ha escrit:No trobo l'altre tema on es feia una petita referencia a la pedales de lava aixi que n'obro un de nou :lol: :lol:

Vaig demanar un pressupost una mica informal per la setmana del 7-13 de desembre per fer-la en la modalitat recomanada de 5 etapes i 6 nits i surt per uns 575€ per barba tot inclos (menys el transport de material entre etapes) i els acompanyants 535€.

Amb aquest preu anima ehhh :mrgreen:
Gerard

Entrades: 327
Membre des de: 22 feb. 2009, 15:20

EntradaAutor: ivan » 09 jul. 2009, 23:41

jo crec q si algú tira del carro miraré d'apuntar-m'hi... :roll:
ivan

Entrades: 3392
Membre des de: 21 feb. 2009, 19:39

EntradaAutor: nozone » 11 jul. 2009, 16:10

Home si veig que hi ha cert quorum/interès puc anar tirant el fil...

A mi m'aniria perfecte en aquesta setmana de desembre pero si és dins del primer trimestre del 2010 també mu podria combinar.

Temperatures mitjanes i hores de sol a lanzarote: http://www.ilanzarote.net/clima/
Jordi J.
nozone

EntradaAutor: nozone » 01 set. 2009, 08:34

Pujo aquest tema ja que el dissabte vai vere que no tothom se'n va enterar... i deien uns preus desorbitats (700-800eur). Va per èric i franky :roll:

Amplio info, conec a un xaval que ja l'ha feta i diu que s'ha de fer en 5etapes si o si ja que és durilla amb molt senderillo i arenilla que costa lo seu a més que el lloc es mereix "esparcimiento" a les tardes, es a dir mati pedaleo i tarda tocada de webos i playuki (hasta en hivern...) :mrgreen:

Els preus poden haver variat una mica i a més com es vagi apropant en unes dates festives, més encara.

Bueno aqui ho deixo:
De: Pedales de Lava
Data: 5 / juliol / 2009 23:00
Assumpte: Presupost Pedales de Lava
Per a: jordi.lleida@gmail.com

Hola Jordi

Per fi te puc pasar el presupost. Disculpa doncs han pasat molts dies. Normalment contestem de seguida pero aquests dies m'has enganxat molt liat.

Te paso a detallar lo que inclou i seguidament el preu:

-Forfet Pedals de Lava (documentació i regals; Road Book, porta road book disenyat per nosaltres, bidó, mapa ruta, motxil-la amb bosa d'hidratació 2 litres, ulleres de sol i maillot al finalitzar la ruta)
-Assegurança Arag Actiu A+B. D'accidents i cancelació. Es interessant doncs falta bastant temps i mai se sap. Les condicions de cancelació i demés caracterisitiques es millor que les vegueu a la nostra web; Al full de reserves us podeu descarregar el PDF.
-Vol anada i tornada des de Barcelona (mirat amb Air Europa qui de moment no està cobrant per les bicis).
-Trasllat des de l'aeroport a l'hotel amb les bicis.

-1 ª nit en Aparthotel 3 estrelles a Puerto del Carmen. Regim mitja Pensió.
-2 ª i 3a nit. Apartament a la Graciosa. Sol allotjament. Moltes opcions alimentàries a la zona de tot preu.
-4 ª nit. Apartament a Caleta de Famara. Sol allotjament. Moltes opcions alimentàries a la zona de tot preu.
-5 ª nit. Bungalou 3 claus en Playa Blanca. Regim mitja Pensió .
-6 ª nit en Aparthotel 3 estrelles en Puerto del Carmen. Regim Mitja Pensio.

-Vaixell anada i tornada a l'illa de la Graciosa
-Trasllat des de l'Hotel al Aeroport amb les bicis.

Preu per persona:
Ciclistes: 575 Euros
Acompanyants: 535 Euros
Jordi J.
nozone

EntradaAutor: jam » 01 set. 2009, 08:39

Es que tu no has comptat les cerveses, jejeejejje
jam

Entrades: 330
Membre des de: 20 abr. 2009, 22:15
Ubicació: En el temps o en l'espai?

EntradaAutor: nozone » 01 set. 2009, 09:19

Això no és gasto, és inversió ;)
Jordi J.
nozone

EntradaAutor: ivan » 01 set. 2009, 14:36

bueno, nostà mal del tot. si soc capaç d'arroplegar els cèntims, de quines dates parlem?

pel tema de la bici, igual me pillo un de lloguer allà i suo de fer rondar la santaclaus, pillo els pedals i evito percàncers
ivan

Entrades: 3392
Membre des de: 21 feb. 2009, 19:39

EntradaAutor: Kris » 01 set. 2009, 15:55

jo m'apunto a la playiki! i si voleu faig transport de material :D
:lol:
-----------------------------------------
Si voler és poder... volar és podar?
-----------------------------------------

Imatge
Kris

Entrades: 479
Membre des de: 21 feb. 2009, 21:16

EntradaAutor: nozone » 01 set. 2009, 16:55

Por partesss

Tema de lloguer bici, em va dir lo següent:
Per seguir oferinte coses te recordo que també podem llogar-vos bicicletes de doble suspensió de bona qualitat, en cas que no vulgueu portar les vostres. Estem cobrant 100 Euros per els 5 dies de ruta. Les bicis que tenim son unes Ghost ASX 5100.

I del tema de que els/les acompanyants que no pedalin i vulguin fer transport, diuen:
Un seat leon per tots els dies d'estancia recollint-lo i tornant-lo al aeroport costaría 160 Euros. Pero potser sería molt mes interesant una renault express que te mes espai de carrega i que surtiría per 185 Euros. Quan te parlo del preu, pensa que està tot inclós i amb kilometratje il-limitat.

El transport fet per ells surten uns 240€ tots i els no pedaleros no es podrien desplaçar...

Els preus són en temporada d'hivern. Obviament cap a la primavera/estiu és més car. I com més temps d'antelació més "barato"

A veure si ho podem muntar pel primer trimestre del 2010, penseu que a lanzarote el temps es constant en tot l'any. Ni fa fred ni calor :roll:

Salut!
Jordi J.
nozone

Següent

Torna a: Històric de rutes èpiques

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant