ja ho tinc jeje

Fòrum per tractar reparacions o millores de les montures

ja ho tinc jeje

EntradaAutor: jony » 12 maig 2010, 22:44

bueno ja tinc un seient nou jaja que va ha ser el mateix que portava o sigui un yutak amb rails de titani per 65€ a andorra, tambe tinc la maneta que faltava (portava una del juni blanca prestada) i d'aki a nores tindre el cartutxo que falta a la forkilla lo que vol dir que torno a tenir forkilla nova (els 2 cartutxos canviats i els retens i oli nous) lo que hem fa pensar que potser m'esperare a l'any que ve a canviarme-la....o no.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ZAS EN TOA LA BOCA !!!! YO SOY TU MADRE NO??? VOLEU UN ABRAÇ D'OSO???? AUUUUUUUU
jony

Entrades: 2825
Membre des de: 08 feb. 2009, 19:50

Re: ja ho tinc jeje

EntradaAutor: ivan » 12 maig 2010, 23:27

jony ha escrit:bueno ja tinc un seient nou jaja que va ha ser el mateix que portava o sigui un yutak amb rails de titani per 65€ a andorra, tambe tinc la maneta que faltava (portava una del juni blanca prestada) i d'aki a nores tindre el cartutxo que falta a la forkilla lo que vol dir que torno a tenir forkilla nova (els 2 cartutxos canviats i els retens i oli nous) lo que hem fa pensar que potser m'esperare a l'any que ve a canviarme-la....o no.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

-la.... amortidor? muhahahahahahahahaha
ivan

Entrades: 3392
Membre des de: 21 feb. 2009, 19:39

Re: ja ho tinc jeje

EntradaAutor: jony » 13 maig 2010, 15:02

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: encara noooooooo jajaja
ZAS EN TOA LA BOCA !!!! YO SOY TU MADRE NO??? VOLEU UN ABRAÇ D'OSO???? AUUUUUUUU
jony

Entrades: 2825
Membre des de: 08 feb. 2009, 19:50

Torna a: Mecànica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant