Marzocchi AM petada.

Fòrum per tractar reparacions o millores de les montures

Marzocchi AM petada.

EntradaAutor: nozone » 27 ago. 2009, 08:23

bon dia nois, us escric per si em podeu donar alguna idea del que podria ser.
Més que res perquè com que sou uns quants els que teniu marzocchi amb ATA i TST... :roll:

Resulta que la meva allmountain sl del 2007 amb ATA i TST2 ha petat el TST2 i el rebot. El dial del ATA se'm desenrosca si faig bikepark i perd una mica de recorregut.
El rebot va a tope i la forka quan ha d'extendre tota, ho fa molt violentament...

aqui explico algo mes

La propera una de muelle i me la sue si pese 3 kg. :x

Salut!!!
Jordi J.
nozone

Entrades: 256
Membre des de: 20 abr. 2009, 22:16
Ubicació: Alguaire

Re: Marzocchi AM petada.

EntradaAutor: ivan » 27 ago. 2009, 14:19

quan et vagi bé qdem i te la tunejo :D

la meva la varem destripar amb Franky fa mesos i li varem extirpar el TST i microTST
varem canviar tòriques, oli, reparar el hidrobloqueix que patixen i l'altre dia fins i tot vaig anul·lar el ATA i ara ja no es baixa ni a tiros i mil històries més q et puc explicar de les penúries de la meva super 55ATA

perdre recorregut, impossible aprofitar els 165mm q té (que té quan no fiques aire a la forquilla....) i blah, blah, blah

lo dixo siet puc fotre un cop mà arrai!
ivan

Entrades: 3392
Membre des de: 21 feb. 2009, 19:39

EntradaAutor: joan » 27 ago. 2009, 14:53

jo ja tink la desició mes que presa sa akavat el aire a la forkilla on i hagui una molla que s'aparti l'aire i jo tambe n'estic fins als collons de la meva merda 66 ata perque entre k s'hem baixava el recorregut ara li tink de suma que tink les punteres esquerdades, l'any k be canvi de forkilla i estik entre la fox 36 van o la bos nova k an tret de 180 de rekorregut k es de molla i sol pesa 2,9 kg http://lh4.ggpht.com/_Xx5HhpvGAno/SYHcy ... IM1276.JPG
adicte al foro! cavall topall!!
joan

Entrades: 1264
Membre des de: 22 feb. 2009, 15:18

EntradaAutor: ivan » 27 ago. 2009, 15:23

web amb la info del distribuidor per espanya: http://www.naniracing.com/?idioma=cast& ... e_cast.php
també hi ha aquest link on si algú pot fer el trapi surt molt més barata: http://www.naniracing.com/?idioma=cast& ... .php&cab=1 i a la web oficial http://www.bosmtb.com/MTB/deelite.html

Imatge

apart també cal mirar aquest link http://www.bosmtb.com/MTB2/news.html amb les notícies de la marca on apareix el amortidor Stoy Air i la nova forquilla Devill 160mm aire

Imatge

STOY 2 ways !
The thing with STOY is that it systematically comes with a special setting that is developed for the kinemetic of each bike, whether it is for a one customer or for a brand. A valving precisely adjusted can guarantees an optimised functioning for most of users. The external adjustments are there to fine adjust to the rider it self and to the terrain. No offence to any one but it is not that easy to make a clear difference between high speed compression and low speed compression, the idea of a STOY 2 ways is that 80% of the rider would find it just about right. Adjustable in rebound and compression it is delivered with standard bushings,(leaving the possibility to upgrade for a needle bearing kit ,depending on bike set up ).
This will keep the price even more competitive than it is now. The original set up will be just as identical as the 3 ways. Dyno curve will the same the only difference is the possibility to fine tune the compression. Dedicated to OE from 2010 onwards, this shock will also available after market to a later date.

Imatge
Imatge
Imatge
ivan

EntradaAutor: nacho » 27 ago. 2009, 15:44

La de 180 la vaig provar al bikepark de la Molina. Era canela.
nacho

Entrades: 554
Membre des de: 12 ago. 2009, 14:41

EntradaAutor: joan » 27 ago. 2009, 15:47

jo crec que la de 180 es la que hem comprare, nacho saps si també venen la molla de titani per baixar algo de pes¿?
adicte al foro! cavall topall!!
joan

Entrades: 1264
Membre des de: 22 feb. 2009, 15:18

EntradaAutor: jony » 27 ago. 2009, 20:28

si la de 180 seria la meva opcio tambe sense miraments lo de 160 me sembla poc jeje
ZAS EN TOA LA BOCA !!!! YO SOY TU MADRE NO??? VOLEU UN ABRAÇ D'OSO???? AUUUUUUUU
jony

Entrades: 2825
Membre des de: 08 feb. 2009, 19:50

EntradaAutor: ivan » 27 ago. 2009, 20:44

enga nacho, ajuda'ns a que ens facin bon preu i fem pedido conjunto de 3 Bos

pd: coneixeis alguna femina, infantil, cadet o junior federat per aconseguir-la a 795€ ?¿? ;)
ivan

EntradaAutor: nozone » 28 ago. 2009, 00:29

ivan ha escrit:quan et vagi bé qdem i te la tunejo :D

la meva la varem destripar amb Franky fa mesos i li varem extirpar el TST i microTST
varem canviar tòriques, oli, reparar el hidrobloqueix que patixen i l'altre dia fins i tot vaig anul·lar el ATA i ara ja no es baixa ni a tiros i mil històries més q et puc explicar de les penúries de la meva super 55ATA

perdre recorregut, impossible aprofitar els 165mm q té (que té quan no fiques aire a la forquilla....) i blah, blah, blah

lo dixo siet puc fotre un cop mà arrai!

Home pues estaria de putamare... ja que seria la ultima oportunitat que li donaria. La propera petamenta li dono porta.

A mi me va b qualsevol tarda a partir de les 18, vamos que kasi k depen mes de tu q de mi. Ja diras si prefereixes birra o lo cualo q en portare jejej

En parlemmmmm
Jordi J.
nozone

Entrades: 256
Membre des de: 20 abr. 2009, 22:16
Ubicació: Alguaire

EntradaAutor: nacho » 28 ago. 2009, 11:53

ivan ha escrit:enga nacho, ajuda'ns a que ens facin bon preu i fem pedido conjunto de 3 Bos

pd: coneixeis alguna femina, infantil, cadet o junior federat per aconseguir-la a 795€ ?¿? ;)

cabró!!!! :roll:
hem d'estudiar com fer-ho...
nacho

Entrades: 554
Membre des de: 12 ago. 2009, 14:41

Següent

Torna a: Mecànica

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant