Pupa

Fòrum per comentar temes generals

Pupa

EntradaAutor: Franky » 15 abr. 2013, 02:27

Dissabte vaig estrenar la potencia de la Trek, li vaig fotre un bardo amb el genoll.

El Jordi em va comentar quem pilles unes genolleres noves que hi han molt finetes i que quasi no molesten, quines son?

El tema es que em molaria tenirles per diumenge pel que em faria falta pillarles dema mateix al chain.

Quines em recomaneu?
Nena te voy a pegar un lametazo del coño al culo y del culo al coño que no vas a saber si correrte o cagarte
Franky

Entrades: 1514
Membre des de: 14 feb. 2009, 23:49

Re: Pupa

EntradaAutor: nacho » 15 abr. 2013, 09:20

Franky ha escrit:Dissabte vaig estrenar la potencia de la Trek, li vaig fotre un bardo amb el genoll.

El Jordi em va comentar quem pilles unes genolleres noves que hi han molt finetes i que quasi no molesten, quines son?

El tema es que em molaria tenirles per diumenge pel que em faria falta pillarles dema mateix al chain.

Quines em recomaneu?

Jo ja fa temps que porto les sixsixone. Van molt bé. Són les típiques tobes, peò que protegeixen de sobres. Ara m'agraden unes casi iguals, que les venen a chain, i que les porta el Real per descens. Són com les 661 però una mica més fines i estilitzades. Són les nukeproof. Poden ser una bona opció. Pensa que si les compres dures totes acaben abaixan-se, i com a conseqüencia... al calaix.
nacho

Entrades: 554
Membre des de: 12 ago. 2009, 14:41

EntradaAutor: nacho » 15 abr. 2013, 09:21

Del mateix estil també hi ha unes FOX que també han estat testejades i van bé.
nacho

Entrades: 554
Membre des de: 12 ago. 2009, 14:41

EntradaAutor: Franky » 15 abr. 2013, 10:40

Tens el link de les dues?
Nena te voy a pegar un lametazo del coño al culo y del culo al coño que no vas a saber si correrte o cagarte
Franky

EntradaAutor: Franky » 15 abr. 2013, 10:56

Franky

EntradaAutor: ivan » 15 abr. 2013, 23:58

A mi totes aquestes q no es poden treure sense descalçar-te no em van, poden anar d'allò més bé, però el concepte no m'agrada. Jo també vaig estar donant voltes i voltes fins que em vaig agafar aquestes http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=60808 que ademés guarden les espinilleres, q de tant en tant alguna barrada també hi va. Que no les faig servir gaire xq soc mandrós de dur tot el tinglado, però van bé i NO s'abaixen. I es poden treure i ficar sense problemes per la part del davant sense treure't les aspardenyes.

Imatge Imatge

Jo vaig pillar la talla S/M

Al seu moment Mooooolt més barates! les han pujat de preu que se FLIPEN!!! http://ioiapedalo.cat/for1m/viewtopic.php?f=2&t=720&p=12384&hilit=alpinestars#p12353
ivan

Entrades: 3392
Membre des de: 21 feb. 2009, 19:39

EntradaAutor: Franky » 16 abr. 2013, 01:27

Franky

Torna a: Taulell dels ioiapedalo

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant