• Compte enrere per

• No dates present
  • Author Archive

Bueno ioiapedaleros avui dia 8 fa un any que la nostra estimada pagina va entrar en funcionament gracies al nostre estimat administrador, gracies ivan per la currada, perque gracies a tu podem disfrutar tots d’unes xarrades al foro que se t’en va la castanya jajajaja i de reviure moments mirant fotos, tambe agrair el vostre interes en sortir a les fotos i videos que vaig fent i que tantes vegades em recordat i ens han fet riure muhahahahahahahaha bueno nomes dir que estic preparant un informe de lo que ha sigut aquest any i que cuan tinguem un rato mirarem.

FELICITATS A TOTS I GRACIES !!!!!!!!!!!!!!!

Comments 4 Comments »

Bueno gent ahi va la crònica de la sortida a les “no-mines”

Bueno pues tal com estava previst m’aixeco a les 04:25 am amb unes ganes brutals de fer la ultima gran ruta de la temporada. Esmorzo una mica, arroplego totes les coses necessàries per la sortida i a les 04:50 surto de casa amb el lion a buscar a ivan.

please get flash to see the vedio

Cal dir també que serà un dia agradable ja que el TATO (un crack que vam conèixer a l’ARANBIKE) també ve i ens fa molta il·lusió. Bueno com deia recolleixo a ivan i a les 05:01 am estem al cotxe montats i enfilant l’autovia direcció torrefarrera-vielha.

En principi em quedat a les 07:00 am amb el tato o sigui que no ens podem dormir i anem a ritmo ioiapiloto per no perdre el costum. A falta de 30km ens truca el tato per veure quant ens faltava i bueno ja quedem amb ell al rentacoches del caprabo de vielha.

Efectivitat al 100% això de ioiapiloto ja que a les 06:42 ja som a vielha i els MOSSOS D’ESQUADRA també hi son :D :D :D  i ens paren per fer-me bufar (veure vídeo jaja “porfavor no sople tan fuerte” jajaja), com un bon vikingo que soc fico la bokilla i li foto una bufada que faig tornar boja la makina, el mosso mig al·lucinant diu que algo li ha passat a la makina muhahahaha al cap de 1 minut torna, fico la bokilla una altra vegada i em diu les paraules magikes “SI US PLAU NO BUFI TAN FORT” muhahaha li pregunto per el resultat i efectivament estic suspès 0,0 (pel que sembla la trampa d’anar disfressats de ciclistes no funciona i et paren igual jeje). Unes rises amb el mosso que deu flipar i continuem uns 400m fins al rentacotxes.

please get flash to see the vedio

Als 10 minuts arriba el tato amb el seu subaru fem una petita xerrada i continuem fins a Bossost que es on començaren la rutilla de les “no-mines de liat”.

Una vegada a bossost ens preparem i a les 07:30 amb un temps de lujo comencem la rutilla, una rutilla que ens depara uns 30km de pujada uns altres 10km de amunt i avall i 20km de puro descens fins arribar al cotxe una altra vegada desprès de 66km (que al final seran més jejeje). Comencem pujant cap a vilamos lo que vol dir que pugem ja uns 6 km a ritmo normalet fent la xerrada i coneixent una mica mes al tato (es un tio genial molt bon rotllo) i de la seva vida.

Xerrant i xerrant quan ens adonem ja estem a vilamos i ens tocarà agafar el camí de sant miquel que ens portarà cap al desvio que ens vam saltar a la gran pedals i que ens va costar 6km de pujada més del compte.

A mig camí de sant  miquel fem una paradeta per fer un mos i agafar forces ja que encara ens queden mes de 20km de pujada. Continuem per camí i desprès de uns 7km mes arribem a la carretera que puja fins al salt deth pish.

Continuem amunt com uns jabatos fent els vora de 7km d pujada que hi ha fins a la cascada, a falta de 2km l’ivan i jo creiem que es el moment de contribuir amb la natura i decidim plantar un parell de topos rebatejant el lloc com el salt del topo (video) ja que son força grans i si algú vulgues entrar al bosk hauria de saltar per sobre dels nostres fills allí plantats.

please get flash to see the vedio

Desprès de 15 minutets ja som al salt del pish i aprofitem per fer unes quantes fotos i vídeos per a que els pugueu veure, també aprofitem per menjar una mica mes ja que encara ens queda tota la pujada fins al coll de varados-tres (ver video).

Desprès de un lleuger descans continuem amunt i ràpidament arribem al cruse on ens desviem a l’esquerra per agafar el camí de la pols negra (els de la gran pedals ja sabeu quin es) un camí que te el seu primer kilòmetre desfet molta pedra suelta i ralla una mica, una vegada passat el primer km ja s’arregla una mica.

Anem pujant a bon ritme, fem una paradeta per connectar el GPS que al principi es torna boig i desvaria molt jaja ens marca fora de ruta, els metros d’alçària no son els que haurien etc jajaja   ¡¡¡jam tio que es aquesta bestia parda!!!. Al rato comença a funcionar be i continuem amunt fins que coronem el coll de varatres jeje. Com uns cracks mirem el gps i el conta i ens adonem que em fet els 30km a una mitja de 8,8km/h que esta molt be.

Estem allí parats un rato parlant amb un tio que esta amb la seva filla i les bicis (un jabali de tio ). Bueno fins aquí tot be, ara ens toca agafar el sendero que ens portarà durant uns kilòmetres muntanya a traves i que ens han dit que es perillós.

Tot va força ve fins que arribem a un lloc on el senderaquen es trenca molt i al costat tenim un terraplens d’aquells que si caus pues te pots fer pupeta. Decidim fer un tros a peu ja que es impracticable de cap de les maneres (veure foto tato) ivan com es habitual baixa el sillin i continuem.

El tato va primer, jo després i ivan tanca el grup, arribem a un lloc sense gaire complicació però que fa com una mica de repecho i que adalt te com una arrel que s’ha de saltar una miketa per sobre, tato passa be jo també i em quedo mirant a ivan per controlar ja que es un pas una mica xungo ivan puja jo confiat que ja estava passat em giro per dir-li noseque al tato i quan me torno a girar veig a ivan uns 5 metros terraplen avall sentat i penso que fot aquí i miro una mica mes amunt i efectivament la bici també per allí bolcada deduint que la fava a estat gran i que es podria haver fet mal. Pregunto a ivan si tot va be i llavors començo a fer el vídeo (ja ho veureu es poc lo que s’ha fet comparat amb lo que es podia haver fet) i li pregunto la causa i em diu que no li ha sortit la cala a temps i que quan li ha sortit ha fer un pas en fals a l’aire i s’ha desekilibrat i a caigut. Ivan esta tot negre de la terra i li fa mal el turmell, es tem lo pitjor ja que a notat un crek amb lo que ja casi confirmem un esquinç de turmell.

please get flash to see the vedio

Parlem sobre que fer i al final avortem la ruta ja que l’estat d’ivan no permet continuar (nomes faltaven uns 4 o 5 km per arribar a les mines. Hem de pensar un itinerari alternatiu i decidim baixar per un camí que també puja a les mines però que de baixada ens portarà a begergue on ivan decidirà si continuem per la carretera o si es queda allí mentres jo i tato anem a buscar el cotxe. Iniciem el descens molt wapo unes baixades xules pero que en aquest cas les faig a ritmo ioiavigiloaivan per si hi ha algun problema.

Arribem a unha i alli ivan diu que es troba be per poder anar per la carretera cap a vielha que es pràcticament tot baixada i jo i tato anirem per trialeres fins a vielha i pel cami reiau fins a Bossost.(amb ivan hem quedat a la pedals de foc). Tato i jo iniciem el descens per les trialeres que ens porten a vielha hi ha algun tros molt wapo en poc rato estem a vielha desprès de 52km i ara ens tocarà fer els 18km que hi ha fins a Bossost on tenim els cotxes. Agafem les trialeres de pujada fins arribar a vilac i desprès baixem a la carretera per creuar-la i agafar el cami reiau. Camí reiau on aprofito per fer la xerradeta amb el tato i riure un rato. Arribada a Bossost desprès de 70km i mées de 6h reals de pedaleo, com es de costum baixo al riu hem rento una mica, me canvio i direcció a vielha on ivan fa mes de 1,5h que ens espera. Arribo a vielha i hem trobo a ivan amb el turmell bastant unflat en plan mendigo mig tombat en un banc i casi adormint-se jajaja menosmal que feien una clàssica de cotxes i encara s’ha entretingut algo jajajaja, xarrem 5 minuts amb el tato que vol que tornem que diu que ens ensenyara moltes rutes wapes que hi ha per vielha.

Marxem cap a lleida passant primer per la gasolinera per comprar un aquarius de litro per ivan i per mi i ja aprofito per dinar algo ja que son les 17:00h i encara no he dinat. Una vegada fet això cami cap a Lleida a portar a ivan a casa ja que estarà la cris esperant per portar-lo a l’hospital desprès d’una bona dutxa. Bueno aquesta es la crònica del dia de les no-mines de liat.

p.d. ja tenim excusa per tornar l’any que ve

p.d.2 ivan espero que no sigui res i et recuperis aviat ;)

p.d.3 TATO UN AUTENTIC PLAER PER NOSALTRES HAVERTE CONEGUT ETS UN TIO IOIAPEDALO ;)

…aprofitar per dir-vos que el Tato ja està donat d’alta al fòrum…

Ivan:

Doncs poca cosa més a dir, com ja sabeu la cosa ha acabat amb el meu turmell així

I en principi en tres setmanes ja hauria de poder tornar a pedalar amb certa normalitat.

Com podeu veure he mirat d’afegir una historieta al fòrum per tal de poder visualitzar els vídeos en format flash que hi ha emmagatzemats en local per no haver-los de pujar al youtube ni linkar-los al VideoFotoBloc, així les cròniques resulten del tot il·lustrades i més dinàmiques.

De totes formes aquí trobareu l’àlbum amb tot el contingut gràfic de la ruta, doncs hi ha força més material. I de pas el post al fòrum.

També comentar que va ser un gustasso poder gaudir de la companyia del Tato. Realment em va donar moltes ganes de continuar pujant per la Vall a fer rutes junts, s’ho coneix tot el PUTA!

Fins ben aviat! ;) ;) ;)

Pd: Tato, sorry per l’acudit dels funcionaris, jurjurjurjurjurjurjujrurjur. Me perdones? :D

Comments Desactiva els comentaris

bueno ioiapedalaires hi ha una canço que diu pringao eres un pringao…… pues ya ho sabeu tan els que treballeu com els que no heu pogut venir a fer la clasica a prades sense cap anim d’ofendre vale pringaos SOU UNS PRINGATS JURJURJURJUR. Quina manera de disfrutar avui tio joan i aleix s’han retirat a mitad de camino i ens hem quedata ELS PROS ivan i jony i a partir de ahi viva la fiesta les trialeres brutals uns drifts increibles el pic de l’aguilucho de muerte ivan a arribat primer i jo una mica mes tard amb problemes al desviador i a partir de aqui disfrute total 3H:15MIN. superbe.
    JOAN ENS HA DONAT TEMPS DE SOBRES XABAL!!!! QUE SI NO TINDREM LLUM, QUE SI S’ENS FARA TARD BLA BLA BLA BLA TE QUEDE MOLT PER APENDRE JURJURJUR
    UN ABRAÇ D’OSITO A TOTS.
    IVAN GRACIES PER AQUESTA TARDE ENS HO HEM PASAT PIPA TIO JAJAJAJA VIVA LA BIKE.